2016. április 3., vasárnap

Most már itt a tavasz.

Már ez biztos. Itt a tavasz. Nem csak az időjárás végett merem mondani, hanem az ébredő természet miatt is. Mindenhol virágoznak a fák, bokrok és a tavaszi virágok. A színtelenséget, sötétséget, szomorúságot felváltotta a tarka, színpompás természet. Előbújtak a madarak és hangos szóval éltetik a kikeletet. Minden nyüzsög, dong, él. Még én is bátran merészkedtem ki a kertbe. Eddig csak óvatosan, felöltözve, vigyázva. Ma már szabadon, örömmel mentem kertészkedni. El is fáradtam, de jól esett.


Az ilyen látvány feldobja a hangulatomat.

A kiskertben eddig is dolgozgattam. A talaj előkészítés kész. Az első fűnyírás is meg történt. Amit el kellett vetni azt már elvetettem. A retek, borsó szépen ki is kelt. A sárgarépának már látszik a sora. Most vetettem uborkát, babot, tököt, cukkinit kukoricát és duggattam hagymát is.


A retek. Már meg kellett öntözni. Hiába volt az a sok eső, a teteje kivan száradva a földnek.



A borsónak is látszik a sora. Kéne erre is az eső. A pucok is meg találta.


Ez az őszi fokhagyma. Szombaton ezt is meg locsoltam.


A babot most vetettem el. 


Itt lesz a burgonya. Talán holnap sikerül elraknom.


Távlati képen is egész jól mutat már a kert.


Felszereltem az öntözőmet is. Csak a kút bírja.


A komposzt is szaporodik. Igaz most sok fogy belőle. A másik kupacot rostálom és azt használom most.
Ennyi tőrtént márciusban. Ha az idő és az erő engedi, akkor folytatom a művelést. És bizakodok hogy van értelme. Ha más nem, akkor a mozgás a friss levegőn, gyönyörű napsütésben.
Minden kedves látogatómnak és hobbi kertésznek szép időt, jó munkát és bő termést kívánok!

4 megjegyzés:

  1. Irigylésre méltóan szép a kerted! Meglátszik a sok munka rajta, öröm nézegetni a képeket is.
    Jó egészséget, erőt a folytatáshoz!

    VálaszTörlés
  2. Bizony itt van már a virágos tavasz és jó újra kint lenni a természetben.
    szépen alakul a kerted! Az a fokhagymasor....csodás!

    VálaszTörlés
  3. Egyre szebb a kerted, megérte a fáradtságot :) Az egyik legkellemesebb házkörüli munka, aminek szó szerint élvezhetjük a gyümölcsét!

    VálaszTörlés